loading...

وب وان-طراحی سایت

sh.shomali بازدید : 52 شنبه 23 مهر 1401 زمان : 12:02 نظرات (0)

اگر به دنبال بهبود شکل دندان های خود هستید، چند گزینه برای انتخاب دارید. برخی از محبوبترین درمانها برای این امر کامپوزیت های دندان و ونیرهای چینی هستند. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام یک برای شما بهترین است.
کامپوزیت دندان چیست؟
ونیرهای کامپوزیت نوعی پوشش دندان با حداقل تهاجم هستند که با استفاده از رزین کامپوزیت ساخته می شوند. کامپوزیت روی دندان های موجود شما قرار می گیرد و به شکل دهی دندان ها به شکل ظاهری مطلوب تر کمک می کند. ونیرهای کامپوزیت برای رفع تراشه های کوچک یا ترک های دندان ایده آل هستند، زیرا نیازی به پوشاندن کل دندان با رزین ندارید.
برای اینکه دندان های خود را برای استفاده از کامپوزیت آماده کنید، فقط به آماده سازی سبک نیاز است. سپس دندانپزشک شما از چسب چسبی استفاده می کند تا به چسبیدن رزین به دندان کمک کند. هنگامی که رزین اعمال می شود، به شکل دلخواه تراشیده می شود و تا سطح درخشندگی بالایی براق می شود.
روکش های چینی چیست؟
ونیرهای چینی اساساً «پوششهایی» به شکل دندان هستند که روی تمام سطح جلویی دندانها میروند. آنها معمولاً از چینی نازک (همانطور که از نام آن پیداست) ساخته می شوند، اما امروزه می توان آنها را از یک ماده کامپوزیت نیز ساخت.
برای آماده سازی، دندانپزشک شما باید دندان های موجود شما را سوهان بکشد تا روکش روکش را روی سطح جلویی قرار دهد. سپس دندانپزشک از دندان های شما قالب می گیرد و آنها را برای ساختن روکش به آزمایشگاه می فرستد. در این بین به شما روکش های موقت داده می شود تا بپوشید. هنگامی که روکش های شما آماده شد، آنها را با یک چسب چسبنده به روشی مشابه کامپوزیت ها اعمال می کنند.
چقدر دوام دارند؟
ونیرهای کامپوزیت می توانند بین 5 تا 7 سال دوام بیاورند. با این حال، این بستگی به عادات خود شما و همچنین میزان استفاده از کامپوزیت روی دندان شما دارد. روکش های پرسلن معمولا بین 10 تا 15 سال با مراقبت مناسب دوام می آورند.
چگونه از آنها نگهداری می کنید؟
هر دو باندینگ کامپوزیت و ونیرهای چینی دارای نگهداری مشابهی هستند. اولاً، همیشه باید با مسواک زدن دو بار در روز با خمیر دندان مورد تایید دندانپزشک، نخ دندان کشیدن و استفاده از دهانشویه، بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید. همچنین باید حتماً برای معاینات و تمیز کردن منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید.
دوم اینکه سعی کنید چیزهای سفت مانند یخ یا شیرینی های آب پز را نجوید. این در واقع میتواند به روکشها آسیب برساند و باعث ترک خوردن آنها به همان شکلی شود که میتواند به دندانهای واقعی شما آسیب برساند. به همین دلیل نیز سعی کنید از استفاده از دندان به عنوان ابزار خودداری کنید.
روکشها میتوانند درست مانند دندانهای طبیعی شما لکهدار شوند، بنابراین ممکن است بخواهید تا جایی که ممکن است از خوردن و نوشیدنیهای تیرهرنگ خودداری کنید تا تمیز به نظر برسند. همچنین توصیه می کنیم از سیگار کشیدن خودداری کنید.
در نهایت، هر مشکلی که ممکن است به روکش آسیب برساند، مانند دندان قروچه ( دندان قروچه) را برطرف کنید. دندان قروچه می تواند به مرور زمان روکش ها را از بین ببرد و همچنین مینای دندان های طبیعی شما را از بین می برد. NHS راهنمای مفیدی برای شما در مورد نحوه توقف دندان قروچه دارد.
قیمت آن چند است؟
قیمت کامپوزیت دندان را از 175 پوند برای هر دندان ارائه می دهیم. همچنین توصیه می شود که از قبل درمان سفید کننده دندان را انجام دهید که در مطب ما از 325 پوند شروع می شود. ونیرهای پرسلن می توانند از 495 پوند تا 1000 پوند برای هر دندان بسته به جایی که برای درمان مراجعه می کنید (از 495 پوند شروع می شود).
آیا می توانید آنها را حذف کنید؟
با ونیرهای کامپوزیت، این فرآیند کم تهاجمی است و کامپوزیت را می توان در آینده برداشت و دندان را به شکل اولیه خود بازگرداند. این یک راه حل ایده آل برای کسانی است که می خواهند ظاهر دندان های خود را بدون تغییر شکل یا اندازه دائمی آنها بهبود بخشند.
روکش های پرسلن را نمی توان برداشت، زیرا دندان ها سوهان خورده و برای همیشه تغییر شکل داده اند. تنها زمانی که روکشهای چینی باید برداشته شوند، زمانی است که با روکشهای جدید جایگزین میشوند.
آیا خطراتی وجود دارد؟
هر دو گزینه درمانی خطرات کمی دارند. در مورد ونیرهای کامپوزیت، احتمال تراشیده شدن آنها نسبت به ونیرهای چینی کمی بیشتر است و بنابراین هنگام اعمال فشار روی آنها باید مراقب باشید. رزین همچنین ممکن است از دندان طبیعی شما جدا شود، که ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که چسب بسیار کمی استفاده شده باشد. با این حال، زمانی که درمان خود را با یک دندانپزشک زیبایی با تجربه و قابل اعتماد کامل می کنید، نباید این اتفاق بیفتد.
روکش های پرسلن نیز به همین دلایل ممکن است از بین بروند یا ترک بخورند. با این حال، یک خطر اضافی ناشی از فرآیند تراشیدن مینای دندان است - افزایش حساسیت. شما می توانید پس از درمان افزایش حساسیت دندان ها را تجربه کنید، و اگرچه این حساسیت باید پس از مدتی از بین برود، حساسیت باقیمانده ممکن است باقی بماند.
نظرات نهایی: ونیرهای کامپوزیت در مقابل ونیرهای چینی
بنابراین، کدام یک برای شما بهتر است؟ در اینجا یک بررسی اجمالی استونیرهای کامپوزیت روشی کم تهاجمی، سریع و آسان برای به دست آوردن لبخندی است که همیشه آرزویش را داشتید. آنها مقرون به صرفه هستند و روند برگشت پذیر است، بنابراین اگر جوان تر هستید و در مورد متعهد شدن به روکش های چینی مطمئن نیستید، ممکن است گزینه خوبی باشد. آنها همچنین برای ترمیم براده ها یا ترک های دندان عالی هستند.
با این حال، اگر سیگاری هستید، توصیه می کنیم از ونیرهای کامپوزیت خودداری کنید، زیرا این کار می تواند کامپوزیت را زود هنگام لکه دار کند و ظاهر لکه دار روی دندان ها ایجاد کند. همچنین اگر عادت به جویدن ناخن دارید، گرفتن کامپوزیت توصیه نمی شود. ترک کردن این عادت بسیار سخت است و خطر شکستن یا ترک خوردن روکش ها را افزایش می دهد.
روکشهای چینی برای کسانی که میخواهند محلول دائمیتری داشته باشند، عالی هستند، زیرا عمر طولانیتری دارند و عموماً بادوامتر و مقاومتر در برابر لکه هستند. پرسلن همچنین می تواند طبیعی تر از کامپوزیت به نظر برسد. از آنجایی که چینی معمولاً روی لثه آسانتر است، به بیماران مسنتر توصیه میکنیم که این درمان را انتخاب کنند.
از سوی دیگر، اگر مطمئن نیستید که میخواهید به طور کامل به آنها متعهد شوید، روکشهای چینی گزینه خوبی برای شما نیستند. همانطور که اشاره کردیم، آنها را نمی توان حذف کرد و بنابراین آنها بیشتر یک سرمایه گذاری مادام العمر هستند. سرمایهگذاری اولیه نیز یک جنبه منفی درمان است، زیرا انجام چندین دندان میتواند هزاران پوند را به عقب برگرداند.

 

sh.shomali بازدید : 49 شنبه 21 خرداد 1401 زمان : 11:13 نظرات (0)

صابون یک کالای اساسی در هر خانواده است. همه ما برای تمیز نگه داشتن بدن و محیط اطراف و عاری از میکروب ها به صابون متکی هستیم. و از آنجایی که یک بیماری همه گیر اینجا با ما است، بهداشت شخصی در حال حاضر در کانون توجه است.

با توجه به اینکه این همه گیری چقدر به اقتصاد ضربه زده است، برخی از مردم ممکن است به فروشگاه بروند و از خود بپرسند که آیا بودجه آنها به اندازه کافی بزرگ است که هم صابون دست و هم شوینده بدن را بپردازند.

در حالی که در فروشگاه بودم، متوجه شدم که می توانم صابون دستی را در اندازه بزرگتر و با قیمت مناسب تر خریداری کنم. و از خودم پرسیدم آیا می توانم از صابون دستم برای شستن بدنم هم استفاده کنم؟

حقیقت ساده این است که همه صابون ها اساساً یک کار را انجام می دهند: آلودگی را از سطح پوست ما خارج می کنند. تفاوت صابون دست و شوینده بدن در مواد تشکیل دهنده و مکانیسم پاک کردن لکه است.

شوینده بدن چه تفاوتی با صابون دست دارد؟

شوینده بدن، در برخی موارد، نسبت به برخی از صابون‌های دستی که ترکیبات آنها می‌تواند برای پوست ما خشن باشد، برای پوست ما ملایم‌تر است. شوینده بدن بهداشتی تر از صابونی است که راکد و مستعد رشد باکتری است.

با شوینده بدن، انبوهی از صابون را که اغلب با صابون نواری خیس می شود، دریافت نمی کنیم. ما همچنین واقعاً نمی‌توانیم بطری شوینده بدن را در فاضلاب بیندازیم، برخلاف شوینده دستی، که فقط از دست‌های خیس ما خارج می‌شود و به داخل فاضلاب می‌رود.

شوینده بدن نیز به دلیل داشتن ترکیبات مختلف، کف غلیظ تری نسبت به صابون های دستی ایجاد می کند.

جایگزین صابون

مواد تشکیل دهنده صابون نواری

صابون های اصلی از:

  • چربی ها و روغن هایی که تعیین می کنند نوار صابون چقدر نرم یا سخت است
  • لیز / هیدروکسید سدیم برای کنترل میزان استحکام صابون بر روی پوست ما
  • افزودنی هایی که صابون را با رنگ، عطر، بافت و غیره فراهم می کنند.
  • تثبیت کننده ها و نگهدارنده ها

مواد تشکیل دهنده صابون مایع دست

صابون های مایع حاوی:

  • هیدروکسید سدیم
  • گلیسیرین ساخته شده از چربی های مایع مانند روغن سویا
  • ترکیبات آنتی باکتریال که به کشتن باکتری ها کمک می کنند

مطالعه بیشتر: جایگزین صابون برای صورت

مواد شوینده بدن

آنها با استفاده از همان فرآیند صابون دست مایع اما بدون هیدروکسید سدیم به عنوان ماده فعال آنها ساخته می شوند. آنها حاوی سورفکتانت هایی مانند سدیم لورت سولفات و لوریل سولفات هستند که به تولید بیشتر کف کمک می کنند.

آیا شوینده بدن میکروب ها را از بین می برد؟

آیا شوینده بدن میکروب ها را از بین می برد؟

شوینده بدن به منظور پاک کردن کثیفی ها و روغن هایی است که بدن دفع می کند یا روغن هایی که برای استفاده روی پوست خود استفاده می کنیم. اگر به روش صحیح شستشو دهیم، به طور موثر میکروب ها را از بین می برد.

مزیت استفاده از شوینده بدن این است که فاقد مواد شیمیایی ضد باکتری است.

همچنین توجه داشته باشید که همه باکتری های روی پوست ما ناسالم نیستند. فقدان مواد شیمیایی ضد باکتری در بیشتر شوینده بدن به پوست ما کمک می کند تا باکتری های سالم روی سطح پوست را حفظ کند.

یک صابون ضد باکتری دست چیست؟

چه چیزی یک صابون دست ضد باکتری را تشکیل می دهد

این صابون حاوی مواد شیمیایی است که به کشتن میکروب ها کمک می کند. بیشترین ارتباط

در ترکیبات ضد باکتری مورد استفاده تریکلوزان و تری کلوکاربان هستند.

اگرچه تحقیقات اخیر نگرانی هایی را در مورد استفاده بیش از حد از صابون های ضد باکتری ایجاد کرده است زیرا آنها باکتری های سالم روی پوست ما را از بین می برند و منجر به مقاومت آنتی بیوتیکی می شوند.

آیا می توانید از شوینده بدن برای شستن دست ها استفاده کنید؟

همه‌گیری کووید-19 هنوز با ما است، بنابراین شستن مرتب دست‌هایمان آشکار است. و با افزایش تقاضا برای صابون دست، ممکن است برای ما کم شود.

همه صابون ها حاوی سورفکتانت هایی هستند که برای از بین بردن آلودگی و میکروب های روی پوست ما ضروری هستند. پاسخ کوتاه این است که بله، می توانید از شوینده بدن برای شستن دست ها استفاده کنید.

چگونه یک شوینده بدن خوب انتخاب کنیم

برای بهترین مراقبت از پوست و جلوگیری از تحریک یا خشکی پوست، یک شوینده بدن با مواد مرطوب کننده و مغذی انتخاب کنید. همچنین سعی کنید تا جایی که می توانید از عطرهای سنگین یا رنگ های اضافه خودداری کنید. حقیقت ساده این است که اگر شما بسیار مراقب سلامتی هستید، بهتر است از مواد شیمیایی مانند آن اجتناب کنید.

عطرها همچنین مقدار غیرضروری مواد شیمیایی را اضافه می‌کنند که به هر حال آنقدرها هم دوام نمی‌آورند، پس چرا آن را به خطر بیندازید؟

یک شوینده بدن خوب برای خرید دارای:

  • مواد توصیه شده ای که به بهترین وجه عرق و سایر بوهای بدن را تمیز می کنند.
  • از عطرهای سنگین یا مواد شیمیایی رنگ مصنوعی غیرطبیعی خودداری کنید.
  • پوست شما را خشک نمی کند یا مواد مرطوب کننده طبیعی را اضافه نمی کند.
  • تا حدی دوستدار محیط زیست (دوستدار محیط زیست) است.
  • می تواند علاوه بر بدن برای شستن موهای شما نیز موثر باشد.
  • برای جلوگیری از علائم آلرژی یا ایجاد جوش، غیر حساسیت زا است.

 

 

 

sh.shomali بازدید : 56 سه شنبه 17 اسفند 1400 زمان : 14:43 نظرات (0)

در این زمان‌های بی‌سابقه، در حالی که همه ما ممکن است در سرتاسر جهان در بلاتکلیفی زندگی کنیم، یک چیز مشترک همه ما در هر خانه‌ای در حال حاضر وجود دارد و آن این است که مراقب شستن دست‌هایمان باشیم.

خواه این عادتی باشد که برخی از ما در تمام زندگی خود به اشتباه از آن پیروی کرده‌ایم، یا این عادتی است که برخی دیگر اخیراً به مزایای آن پی برده‌اند، یک چیز مسلم است - حوض حمام فضایی است که در حال حاضر زیاد از آن استفاده می‌شود. از آنجایی که امروزه شستن صحیح دست‌ها اهمیت پیدا کرده است، اکنون منطقه حوضچه از اهمیت بالایی برخوردار است. و با توجه به اینکه این روزها وقت زیادی در اختیار داریم، بسیاری از ما به نظافت بهاره یا پروژه های بهسازی خانه در خانه هایمان روی آورده ایم.

بنابراین، اگر الهام بخش شما بوده است و اکنون آماده هستید که به تنهایی به سینک لباسشویی یا حمام خود تغییر دهید، در اینجا هشت ایده ساده و راهنمایی سریع برای اضافه کردن یک تغییر شیک به خانه خود یا برنامه ریزی برای یک خانه وجود دارد. 

یک طراحی حداقلی برای سینک روشویی؟ همه سفید و همه شفاف

این ظاهر مخصوصاً در روشویی کوچک به خوبی کار می کند تا حمام کمتر فشرده و کاربردی تر به نظر برسد. یک سینک روشویی به هم ریخته روی میز شلوغ به نظر می رسد و مانور دادن آن آسان نیست - به خصوص اگر میز به سختی از سینک خارج شود. خالی نگه داشتن منطقه تا حد امکان تنها با وسایل ضروری، راهی هوشمندانه برای شلوغ کردن و باز کردن فضا است.

هک آسان: فضای زیر سینک خود را هدر ندهید - از این قسمت برای ایجاد یک محلول ذخیره سازی برای همه محصولات حمام و زیبایی خود استفاده کنید.

به طرح سینک روشویی خود با بتن یک لمس خاکی اضافه کنید

اگرچه در آخرین نکته ما از قانون رایج استفاده از رنگ تمام سفید برای ایجاد فضایی با زیبایی حداقلی پیروی می کنیم، رنگ های خاکی ساده نیز می توانند عنصری آرام را به حمام شما ببخشند. یک سینک روشویی بتنی اولیه همراه با دیوارهایی در سایه مکمل (خاکستری روشن در اینجا به خوبی کار می کند) راهی منحصر به فرد برای افزودن سبکی از سبک بی رحمانه به طرح های شما خواهد بود.

نکته سبک: تمرکز را از روی میز بتنی نگیرید - اتصالات و وسایل روشنایی را به حداقل برسانید و میز را خالی بگذارید. همچنین می‌توانید با یک گیاه کوچک یا گل گلدانی رنگی به آن اضافه کنید.

هر اینچ از فضا در طراحی سینک روشویی شما مهم است

این حمام به طرز عاقلانه ای از تمام فضای این حمام کوچک با گسترش سینک روشویی روی میز از یک سر دیوار به انتهای دیگر استفاده می کند. از قسمت زیر سینک نیز به بهترین شکل استفاده شده است و فضای ذخیره سازی فراوانی ایجاد کرده است.

برای جلوگیری از ظاهر خیلی تنگ، توهم فضا در زیر کشوی میز با یک قفسه باز در پایین ایجاد شده است. این می‌تواند فضایی آسان برای کنار گذاشتن یک سبد حصیری یا حصیری ساده و تمیز برای جمع کردن لباس‌های کثیف باشد.

تغییر رنگ در حوضچه شستشو؟ جزئیات فلزی را امتحان کنید

در این سینک روشویی گوشه ای، یک سینک چینی سفید معمولی با یک شیر آب طلایی ساده ارتقای سبکی پیدا می کند. تعویض یراق آلات موجود در حمام با یراق آلات جدیدتر با روکش های کرومی یا فلزی، فوراً ظاهری صیقلی به فضا می بخشد، بدون اینکه بار بازسازی کلی را تحمل کند.

نکته استایل: برای داشتن ظاهری آراسته‌تر، مطمئن شوید که تمام یراق آلات شما در یک پوشش قرار دارند تا فضا شلوغ یا برنامه‌ریزی نشده به نظر نرسد. ما عاشق قاب آینه ای هستیم که مکمل شیر آب در طراحی این سینک روشویی است.

هنر ایجاد یک سینک روشویی طراح برای حمام مهمان

قبل از پذیرایی یا پذیرایی از مهمانان خانه، چند چیز به ذهن متبادر می شود: تمیز کردن و مرتب کردن خانه، تهیه مواد غذایی و سایر لوازم ضروری، و رزرو فضا برای بازدیدکنندگان شما که احساس راحتی و راحتی در خانه داشته باشند. یکی از این فضاها باید حمام مهمان باشد. خواه برای یک مهمانی عصرانه یا برای بازدیدکنندگانی که در تمام آخر هفته اقامت دارند، حمام مهمان باید تا حد امکان جذاب و شیک باشد. این شامل پاک کردن کانتر از روی تمام محصولات حمام و زیبایی است و همچنین مقداری تازه از شستشوی دستی، حوله و سایر لوازم ضروری که مهمان شما ممکن است نیاز داشته باشد را نیز اضافه کنید.

نکته حرفه ای: با تعویض دستگاه های صابون مارک دار با یک دستگاه قابل شارژ ساده از یک فروشگاه خانگی، یکنواختی را به این فضا اضافه کنید. امتیازهای جایزه برای گنجاندن یک تلگراف منطبق با لوسیون دست. اگر کانتر خیلی خالی به نظر می رسد، آن را با گیاهان تزیین کنید.

حوض حمام با دکور روی میز و کابینت برای ذخیره سازی - خانه های زیبا

به اشتراک گذاشتن یک فضا با کسی هرگز آسان نیست – چه با یک خواهر یا برادر در دوران بزرگ شدن، چه با هم خانه شما در دانشگاه یا حتی همسر یا شریک زندگی شما بعد از آن – و حمام مشترک حتی پیچیده تر است. با این حال، اگر فضا و بودجه لازم برای آن را دارید، طرح های سینک روشویی او و او را در حمام خود ایجاد کنید تا سینک ها را جدا کرده و فضاهای ذخیره سازی بین شما دو نفر را فراهم کند. این نه تنها به حفظ بخشی از فضای شخصی کمک می کند، بلکه به شما این آزادی را می دهد تا از آن منطقه که انتخاب می کنید بدون مصالحه استفاده کنید.

چگونه فضای بیشتری در اطراف سینک لباسشویی خود ایجاد کنید

برای یک خانه متوسط ​​در شهری هند، ایده فضا یک لوکس است و متراژ مربع در حمام اولین چیزی است که قربانی می شود. بنابراین، برای بسیاری، یک سینک روشویی غیرعملی است. با این حال، ضرورت مادر اختراع است و بداهه نوازی پیرامون چیدمان و اتصالات موجود شما را به راه طولانی خواهد برد. ما عاشق این تخته چوبی ساده و در عین حال مبتکرانه هستیم که به گونه ای طراحی شده است که کاملاً در بالای این حوضچه قرار بگیرد و هر گونه لوازم حمام را در خود جای دهد.

INSIDER’S EYE: این نوع دال یا سینی بسیار آسان است که در خانه با کمک یک نجار یا حتی به عنوان یک پروژه DIY آخر هفته درست کنید. به نوارهای ایجاد شده در این دال توجه کنید تا قطرات آبی را که ممکن است روی سطح جمع شده رها کنند و ظاهری تمیزتر و خشک‌تر داشته باشند.

همه محصولات شخصی خود را در اطراف سینک روشویی نمایش ندهید

آخرین و مهمترین نکته از تمام نکات سبک برای طراحی سینک روشویی این است که طرح پیشخوان سینک روشویی را بیش از حد به هم نریزید. این فضایی است که برای وسایل ضروری در نظر گرفته شده است و همیشه باید تا حد امکان تمیز و خشک نگه داشته شود. انباشته کردن یا ذخیره کردن تمام لوازم زیبایی و دوش گرفتن در اینجا، شستن دست‌ها را به یک کار سخت تبدیل می‌کند و در عین حال تمیز کردن معمولی میز را به یک کار طاقت فرسا تبدیل می‌کند. علاوه بر این، محصولات شخصی شما باید شخصی باقی بمانند، نه چیزی که بقیه دنیا ببینند.

هک سبک: جعبه ذخیره سازی روشی ساده و در عین حال نابغه برای ذخیره کردن تمام اقلام غیر ضروری و در عین حال افزودن یک عنصر طراحی به فضا است. اگر شما یک مینیمالیست هستید، یک جعبه ظرف ساده این کار را انجام می دهد. و اگر ماکسیمالیست هستید، سبک شخصی خود را با یک قطعه زینتی با طراحی پیچیده مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است به نمایش بگذارید.

این ایده های سینک روشویی مطمئنا فضای حمام شما را متحول می کند. برای مشاده مدل های جدید روشویی اینجا کلیک کنید.

 

sh.shomali بازدید : 34 سه شنبه 25 آبان 1400 زمان : 14:45 نظرات (0)

استرس مشکلی است که همه ما آن را تجربه می کنیم - چه به خاطر داشتن ضرب الاجل های محدود در محل کار یا نگرانی در مورد صورت حساب ها در خانه. در حالی که هیچ راهی برای حذف کامل وجود آن از زندگی روزمره ما وجود ندارد، روش ها، استراتژی ها و عادت های ساده ای وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، اتخاذ کنید. و برای کمک به پایین آوردن آن به سطح قابل مدیریت معقولی، چند نکته ساده را در این مقاله جمع آوری کرده ام. اگر می خواهید سبک زندگی کم استرسی داشته باشید به خواندن ادامه دهید.

۱- روی یک کار در یک زمان تمرکز کنید

همه ما وظایفی داریم که باید انجام دهیم. با این حال، اگر سعی کنید همه کارها را به یکباره انجام دهید، این احتمال وجود دارد که نتوانید هیچ یک از آنها را انجام دهید. همچنین در نتیجه استرس بسیار بیشتری خواهید داشت. درعوض، یاد بگیرید که روی یک کار واحد تمرکز کنید تا در یک زمان روی آن کار کنید. به عنوان مثال، اگر لازم است گزارش خود را برای کار بنویسید، این کار را انجام دهید و خود را از همه حواس‌پرتی‌های دیگر رها کنید. اگر مجبورید ایمیل خود را چک کنید، از انجام هر کار دیگری به جز آن خودداری کنید. نه تنها کارها را خیلی سریعتر از آنچه در غیر این صورت انجام می‌دادید انجام می‌دهید، بلکه از ایجاد استرس در این فرآیند نیز جلوگیری می‌کنید.

۲- به خودتان زمان بدهید

با همه چیزهایی که باید روزانه به آنها توجه کنیم، فراموش کردن زمان دادن به خود آسان است. با این حال، بسیار مهم است که انجام دهید. به هر حال انجام بیش از حد می تواند به همان اندازه که انجام دادن کم کار معکوس باشد. با اجازه دادن به خود گهگاهی استراحت کنید، با محصولاتی مانند کرم روز CBD احساس و ظاهر خوبی داشته باشید و زمان با کیفیتی را با عزیزان خود بگذرانید، می توانید خود را سرحال نگه دارید و از سوزاندن خود جلوگیری کنید.

3. از نظر بدنی فعال بمانید

زندگی بی تحرک در این روزگار سخت نیست. با این حال، بدن ما هرگز قرار نبود این نوع سبک زندگی را داشته باشد. در واقع، می تواند به تعدادی از خطرات سلامتی مختلف منجر شود. به این ترتیب، اتخاذ یک روال ورزشی و فعال ماندن از نظر بدنی مهم است. انجام این کار فقط ما را از نظر بدنی سالم و تندرست نگه نمی دارد. همچنین سلامت روانی ما را بهبود می بخشد و خلق و خوی ما را بالا می برد که در نهایت منجر به استرس بسیار کمتری می شود.

4. تمیز کردن و سازماندهی

به هم ریختگی می تواند ما را بیشتر از آنچه برخی افراد فکر می کنند مستعد استرس کند. نه تنها می تواند یک خطر ایمنی باشد، بلکه برخی مطالعات حتی نشان می دهد که می تواند انرژی ما را نیز تخلیه کند. به همین دلیل است که باید همیشه محل زندگی و کار خود را تمیز و مرتب کنید. بسته به اینکه اوضاع چقدر نامرتب است، ممکن است کار زیادی را شامل شود. با این حال، وقتی در نظر می گیرید که با یک منطقه تمیزتر و تمیزتر می توانید از استرس خود جلوگیری کنید، ارزش آن را دارد.

بر خلاف تصور رایج، پایین نگه داشتن سطح استرس نه پیچیده است و نه دشوار. صرف نظر از شرایط، همیشه راه هایی برای زندگی و زندگی کم استرس وجود دارد و با نکات بالا، آرامش و آرامش بیشتری خواهید داشت.

 

sh.shomali بازدید : 44 سه شنبه 25 آبان 1400 زمان : 14:41 نظرات (0)

سنگ کیسه صفرا همیشه نیاز به جراحی ندارد و ممکن است از قبل از این واقعیت آگاه باشید. بیشتر سنگ های صفراوی هیچ علامتی ایجاد نمی کنند و به آنها سنگ های صفراوی "بی صدا" می گویند. اما نوع سنگ کیسه صفرا ممکن است بر احتمال توصیه شدن شما برای جراحی نیز تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، دو نوع اصلی سنگ کیسه صفرا، رنگدانه و کلسترول وجود دارد. سنگ های صفراوی کلسترولی گاهی اوقات به طور موثر بدون جراحی درمان می شوند، اما همیشه این موضوع در مورد سنگ های کیسه صفرا رنگدانه صادق نیست. سنگ های کیسه صفرای رنگدانه یا سیاه یا قهوه ای هستند و اگر بیلی روبین بیش از حد در خون شما وجود داشته باشد، می تواند منجر به سنگ کیسه صفرا رنگدانه شود. پزشک شما می‌تواند آن را با درمان‌های غیرجراحی مانند سنگ شکنی موج شوک، کلانژیوپانکراتوگرافی رتروگراد آندوسکوپی، یا درمان انحلال خوراکی درمان کند. با این حال، اگر این تلاش ها مؤثر واقع نشد، ممکن است مجبور شوید تحت عمل جراحی قرار بگیرید. اما از جراحی سنگ کیسه صفرا چه انتظاری می توان داشت؟ در اینجا راهنمای قطعی شما است.

آماده شدن برای جراحی

جراح شما، مانند متخصصان جراحی کیسه صفرا در لندن از گروه جراحی لندن، دستورالعمل های واضحی را در مورد آماده سازی جراحی به شما ارائه می دهند. ابتدا یک ارزیابی فیزیکی و معاینه کامل انجام خواهید داد تا مشخص شود که آیا در شرایط خوبی برای جراحی هستید یا خیر. با این حال، هنگامی که معاینه را انجام دادید و سالم به نظر می رسید، دستورالعمل های بیشتری به شما می دهند تا خود را برای این روش آماده کنید.

به عنوان مثال، جراح شما می تواند به شما بگوید که قبل از جراحی نوشیدن یا غذا خوردن را متوقف کنید، همانطور که توسط همان متخصصان جراحی سنگ کیسه صفرا در لندن تایید شده است. آنها همچنین از شما می خواهند که مصرف برخی از داروهای خاص مانند رقیق کننده های خون، مکمل ها یا داروهایی که بر سیستم ایمنی بدن اثر می گذارند را قبل از جراحی متوقف کنید.

انواع جراحی

در بیشتر موارد، جراحی لاپاراسکوپی توصیه می شود. این زمانی است که جراح شما از بیهوشی عمومی استفاده می کند و یک سری برش های کوچک ایجاد می کند تا دستگاه های مختلف را وارد شکم کند تا به کیسه صفرا دسترسی پیدا کند. سپس از یک دوربین کوچک برای دیدن آن ناحیه استفاده می کنند و از دستگاه دیگری برای برداشتن کیسه صفرا استفاده می کنند. پس از آن، برش ها را با منگنه یا بخیه می بندند.

اگر جراح شما تشخیص دهد که به یک روش جراحی باز نیاز دارید، شاید به دلیل التهاب شدید کیسه صفرا یا داشتن کیسه صفرا که به شدت عفونی شده است، یک برش بزرگ برای برداشتن کیسه صفرا به صورت دستی ایجاد می کند. اگر فردی مشکلات خونریزی یا چاق یا اضافه وزن داشته باشد، جراح ممکن است جراحی باز را توصیه کند.

مراقبت از خود بعد از عمل

دوره نقاهت شما بستگی به نوع جراحی شما دارد. با کوله سیستکتومی لاپاراسکوپی، معمولاً می توانید در همان روز یا روز بعد به خانه بروید. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که ظرف یک هفته به فعالیت های معمول خود بازگردید. با جراحی باز، ممکن است لازم باشد چند روز تا یک هفته در بیمارستان بمانید و می توانید انتظار داشته باشید که در یک ماه به فعالیت های معمول خود بازگردید.

برای اطمینان از بهبودی سریع، بریدگی ها یا برش های خود را خشک و تمیز نگه دارید و بانداژهای خود را اغلب عوض کنید. علاوه بر این، ممکن است برای مدیریت درد یا ناراحتی، داروی مسکن درخواست کنید. جراح شما همچنین ممکن است توصیه کند در چند هفته اول تغییرات جزئی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، مانند دوری کردن از غذاهای سنگین یا سخت هضم و خوردن سبک. همچنین فعال ماندن در اسرع وقت مفید است و می توانید به محض تایید جراح کمی پیاده روی یا ورزش های سبک انجام دهید.

sh.shomali بازدید : 49 سه شنبه 25 آبان 1400 زمان : 14:36 نظرات (0)

مروری بر بیمه از کار افتادگی طولانی مدت

اگر بیماری شما تشخیص داده شد که شما را از کار کردن باز می دارد، ممکن است به دنبال مزایای بیمه ناتوانی طولانی مدت باشید. این زمانی است که شما یا کارفرمایتان برای همین هزینه پرداخت کرده اید. به طور کلی، برای درخواست مزایای از کار افتادگی طولانی مدت، باید حداقل شش ماه بیکار باشد و این مزایا فقط برای مدت محدودی ارائه می شود. در این بررسی اجمالی، ما برخی از اصول اولیه، از جمله شرایط پزشکی که واجد شرایط LTD هستند و استخدام وکیل را مورد بحث قرار می دهیم.

اصول اولیه

معمولاً در صورتی که به دلیل بیماری یا آسیبی نتوانند کار کنند، مزایای از کارافتادگی طولانی مدت بخشی از درآمد فرد را پرداخت می کند. همانطور که اشاره کردیم، بسته به وضعیت سلامتی یا بیماری که برای شما تشخیص داده شده است، فقط برای مدت محدودی از این مزایا بهره مند می شوید. گاهی اوقات، مزایای از کارافتادگی طولانی مدت می تواند تا یک دهه گسترش یابد، در حالی که برای برخی شرایط، مدت زمان نسبتاً محدود است. هزینه بیمه از کارافتادگی طولانی مدت می تواند توسط شما، کارفرمای شما پرداخت شود یا ممکن است یک توافق مشترک وجود داشته باشد. مزایای شما معاف از مالیات است و می تواند تضمین کند که در زمان سختی از حمایت مالی برخوردار هستید.

بیماری های تحت پوشش ناتوانی طولانی مدت

خبر خوب این است که پوشش طولانی مدت ناتوانی برای اکثر شرایط بهداشتی تمدید شده است. از شرایط بهداشتی جدی مانند سرطان، بیماری پارکینسون، ایدز/HIV، تا صرع، مسائل مربوط به سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب و اختلال دوقطبی، همه چیز تحت پوشش است. Covid-19 Coronavirus نیز در این لیست گنجانده شده است.

دلایل تماس با وکیل

اگرچه ضروری نیست، اما ممکن است بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادعای ناتوانی طولانی مدت خود با یک وکیل تماس بگیرید. در اینجا 3 دلیل برای مشاوره حقوقی وجود دارد -

چون ادعای شما تکذیب شد. شرکت های بیمه همیشه به دنبال خلأهایی برای رد ادعای ازکارافتادگی طولانی مدت هستند و اگر ادعای شما رد شده است، می توانید درخواست تجدید نظر کنید. زمان محدودی برای آن وجود دارد، و منطقی است که با یک وکیل برای تقویت پرونده خود تماس بگیرید.

چون نیاز به مشاوره دارید یکی دیگر از دلایل مهم نیاز به وکیل مشاوره گرفتن است. شما می خواهید مطمئن باشید که ادعای ناتوانی طولانی مدت شما به دلیل اسناد پزشکی یا دلایل مرتبط رد نمی شود. وکیل شما می تواند شما را در مورد جنبه های اساسی راهنمایی کند.

چون استرس نمیخوای مهم نیست که در رسیدگی به چنین دعاوی بیمه ای تازه کار هستید یا زمانی که ادعای ناتوانی طولانی مدت شما رد شده است، استرس می تواند طاقت فرسا باشد. یک وکیل بگیرید، تا مجبور نباشید به تنهایی با کارهای اداری سر و کار داشته باشید.

sh.shomali بازدید : 58 سه شنبه 22 تیر 1400 زمان : 11:41 نظرات (0)

املاک و مستغلات ترکیه یک تناقض را به خریداران خارجی نشان می دهد. بازار داخلی در حال سقوط است ، زیرا سرمایه گذاری بیش از حد به علاوه اقتصاد با عملکرد ضعیف تر ، هم به قیمت و هم به معاملات لطمه می زند ، با این وجود بازار مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی است.

برای اطمینان از خرید معامله ای با پتانسیل بازگشت بالا ، مناطقی را جستجو کنید که در طول سال ها سابقه توسعه گردشگری را دارند و پیشرفت های بسیار بهتر و در مقیاس کوچکتر و همچنین بازار فروش مناسب را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، بدروم منطقه ای است که مدت ها مورد توجه مسافران تعطیلات ترک و خارجی قرار گرفته است. این شرط شما را مرتب می پوشاند ، زیرا شما به هیچ ملیت متکی نیستید.

بازار مسکن ترکیه

از چنین مکان هایی مانند برج الباباس باید خودداری کنید ، اما باید تکالیف خود را انجام دهید - جستجوی چندین ویژگی و مقایسه آنها ، تحقیق در مورد زیرساخت های محل ، خواندن بررسی ها و البته بررسی قیمت ها.

مطالعه بیشتر: مقایسه بازار مسکن ایران و ترکیه

از کجا ملک در ترکیه بخریم؟
منطقه تعطیلات سنتی هیسارونو ، محبوب انگلیسی ها است ، جایی که می توانید یک آپارتمان سه خوابه در حدود 50،000 یورو یا یک ویلا با استخر در حدود 100،000 یورو دریافت کنید. هیسارونو منطقه ای است که به دنبال آن می شود. قیمت ها در فتحیه ، که دارای یک جامعه مهاجران قوی هستند ، کمی ارزان تر هستند. فرودگاه نزدیک دالامان دسترسی به هر دو منطقه را آسان می کند.

خریدارانی که به دنبال یک منطقه با کلاس در بالای بازار هستند باید کالکان را در نظر بگیرند ، با محله زیبا و قدیمی آن و همچنین کوه ها و سواحل نزدیک. بازهم در فرودگاه ها با آنتالیا و همچنین دالامان به راحتی قابل دسترسی است. در اینجا ، آپارتمان های یک تخته حدود 40-65،000 یورو به فروش می رسند در حالی که ویلاها 500،000 یورو به اضافه می فروشند.

همه این مناطق دارای بازار اجاره کاملاً مستقر هستند. با یک فصل 12-18 هفته ، بازده می تواند حدود 4-5٪ باشد.

سرمایه گذاران خالص ممکن است املاک خود را در استانبول در نظر بگیرند - یک نیروگاه 15 میلیون نفری با جمعیت جوان و تحصیل کرده. این بهترین نقطه مقصد خریداران خارجی در ترکیه است ، جوامع بزرگ خارج از کشور از سراسر جهان وجود دارد. اما تحقیقات خوب برای یافتن حومه ها و تحولات مناسب بسیار حیاتی است. به عنوان مثال ، بومونتی و باچهیر ، مناطق دیگری در آینده ، ممکن است اکنون بهترین بازده را برای سرمایه گذاران داشته باشند ، و شما باید هوشمند باشید تا محله گرم بعدی را ببینید. همچنین می توانید در مناطق متقاضی مانند بشیکتاش بازدهی کمی داشته و فقط 2٪ باشد. یک خانه تعطیلات احتمالاً حس بهتری دارد.

و شما هرگز در خرید خانه ای برای تعطیلات در دریا اشتباه نمی کنید ، اماکن تعطیلات ترکیه از دریای اژه تا سواحل مدیترانه کشیده شده و چیزهایی برای ارائه به همه دارند - از بلک (به خاطر زمین های گلف خود معروف است) و آنتالیا گرفته تا مارماریس ، بدروم و کوش آداسی.

ترکیه به دلیل استراحتگاه های اسکی مشهور نیست ، اما برخی از آنها سالانه بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می کنند ، از جمله شما می توانید Saklikent ، Uludag و Palandoken را انتخاب کنید.

مزایای خرید خانه در ترکیه
دولت ترکیه برای جذابیت بیشتر سرمایه گذاری خارجی اقدام کرده است. به عنوان مثال ، هزینه برنامه Golden Visa از 1 میلیون دلار به 250،000 دلار کاهش یافته است (لیر ترکیه به دلار بستگی دارد). این امر ، همراه با کاهش برخی از محدودیت ها و کاهش هزینه های خرید ، به افزایش تعداد خریداران خارجی و ورود منابع جدید خریداران کمک کرده است. اکنون ایرانیان و خریداران آفریقایی ، خلیجی و آسیایی خریداران بسیار برجسته ای هستند. کل خریدهای خارجی در سال 2017 - علی رغم راکد بودن بازار داخلی - 80٪ افزایش یافت.

بنابراین ، چرا در ترکیه خرید کنیم؟ ملک با قیمت جذاب دلیل بسیار خوبی است. راهنمای مالکیت جهانی املاک مرکز شهر ترکیه را تقریباً مطابق با اسپانیا و پرتغال قرار داده است - اما این قبل از کاهش ارزش لیر بود. در حدود 4500 یورو که کمتر از مقاصدی مانند انگلیس یا فرانسه است.

هزینه زندگی در ترکیه نیز ارزان است. با مقایسه قیمت ها ، ترکیه به طور متوسط ​​50٪ ارزان تر است - اما وقتی نوبت به صرف غذا می رسد 60٪ ارزان تر است!

به این لیر نرم اضافه کنید و می توانید معامله بزرگی کنید. منصفانه است که بگوییم ارز ضعیف منعکس کننده درک سرمایه گذاران از ریسک سیاسی بالا است و تورم سرسختانه بالا باقی می ماند - اگرچه اگر درآمد شما با ارز قوی باشد ، این مسئله شما را آزار نخواهد داد.

اما اگر آمار اقتصادی ممکن است یک بانکدار یا یک سرمایه گذار خالص را به تعویق بیندازد ، اگر به دنبال یک ملک تعطیلات با قیمت متوسط ​​هستید یا می خواهید بودجه خود را کمی بیشتر کنید ، ترکیه بازاری است که باید واقعاً به آن نگاه کنید. و اگر ملیت شما به معنای ویزای طلای ترکیه گزینه های سبک زندگی شما باشد ، یک ملک ترکیه می تواند گذرنامه دوم و همچنین آفتاب ، دریا و هزینه زندگی کم و جذاب را تحویل دهد.

منبع:http://webone-sms.rozblog.com/post/45

sh.shomali بازدید : 55 دوشنبه 06 بهمن 1399 زمان : 17:34 نظرات (0)

سورن استور یکی از کامل‌ترین مرجع قطعات اصلی موبایل در ایران است. از آن زمانی که بیشتر امورات روزانه ما وابسته به دیجیتال شده است، کاربرد و کارکرد گوشی‌های همراه بسیار تغییر یافت به گونه ای که ما امروزه از طریق همین گوشی همراه علاوه بر تماس تلفنی، می‌توانیم ارتباط‌های مجازی خود را شکل دهیم، در کلاس درس شرکت کنیم، دور کاری انجام دهیم و درآمد داشته باشیم، از لحظات زیبای زندگی روزمره و روزانه خود عکس بگیریم، صفحه‌ها و پیج‌هایی در اینستاگرام برای خود داشته باشیم و محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم، کلاس‌ها و آموزش‌های خود را برای مخاطبان داشته باشیم، مطالعه کنیم، فیلم ببینیم، موسیقی گوش دهیم، بازی کنیم و سرگرم باشیم و بی‌شماری کابرد دیگری که می‌توانیم با تمام جزئیات آن‌ها را لیست نماییم. به همین دلیل است که اغلب افراد به دنبال خرید گوشی‌های با کیفیت، برند و به روز هستند و برای خرید آن اشتیاق و ذوق دارند.

حال ممکن است بنا به هر دلیلی گوشی همراه شما آسیب ببیند و نیاز به خرید قطعاتی همچون باتری موبایل داشته باشید. در این مواقع باید بسیار دقت کنید که قطعه اصل را خریداری نمایید. در همین راستا  است که می‌خواهیم سورن استور را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع تأمین قطعات موبایل به شما معرفی نماییم و اطلاعاتی از باتری موبایل و تاچ وال سی دی به شما بدهیم.

هنگام خرید باتری موبایل باید به چه مورادی توجه کنیم؟

گوشی‌های همراه نیز همانند تمام وسایل الکترونیکی نیاز به مراقبت دارند. به خصوص قطعات و اجزای اصلی را باید بسیار مراقبت نمایید. یکی از مهم‌ترین قطعه‌ها در گوشی‌های همراه باتری موبایل می‌باشد. کارکرد اصلی باتری، دریافت انرژی برق، ذخیره کردن آن و مصرف آن طی زمانی است که با گوشی همراه کار می‌کنیم. اگر باتری موبایل شما تمام و گوشی خاموش شود دیگر موبایل هیچ کارکردی نخواهد داشت. بر همین اساس است که باتری موبایل و قدرت نگهداری شارژ آن بسیار مسئله‌ای مهم به شمار می‌آید.

در چند حالت زیر باید به فکر تعویض باتری موبایل باشیم چرا که به احتمال زیاد، گوشی به دلیل ضعف باتری، کارکرد خود را از دست می دهد:

 
  • اگر موبایل شما فقط در حالتی که شارژ می شود روشن شود.
  • اگر موبایل شما خود به خود خاموش می شود و یا به سرعت شارژ خالی می کند.
  • اگر در هنگام استفاده از موبایل، خیلی زیاد داغ می شود.
  • در برخی حالت اگر باتری موبایل خیلی متورم شده باشد.

همانگونه که مشاهده کردید روند رشد تکنولوژی باتری در دستگاه های موبایل و تبلت، به صورت ارتقاء کیفیت به لحاظ حجم، وزن و قدرت نگهدری شارژ بوده است.باتری های پلیمری لیتیوم( موفقیت بزرگی در ساخت باتری دستگاه های هوشمند؛ وزن مناسب، دوام بالا و ارتقاء بی نظیر عملکرد، نسبت به مدل های قبلی)

اگر گوشی همراه شما باتری باکیفیت و اصل نداشته باشد و یا باتری آن آسیب دیده باشد هنگام خاموش شدن آن، به واقع می‌بینید که زندگی شما فلج می‌شود. چرا که همان‌گونه که گفتیم بسیاری از کارهای روزانه امروزه ما از طریق گوشی همراه انجام داده می‌شود. برهمین اساس که باید در نگهداری از باتری موبایل دقت داشته باشید. اما اگر بنا به هر دلیلی باتری موبایل شما دچار آسیب شد. هرگز به هر تعمیراتی اعتماد نکیند. چرا که حتماً باید از باتری اصل به عنوان باتری جایگزین استفاده نمایید. بی کیفیت بودن باتری می‌تواند دیکر قطعات موبایل شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد و حتی از کار بیاندازد. فروشگاه بزرگ سورن استور یکی از فروشگاه‌های معتبر برای تهیه باتری موبایل و دیگر قعطات اصل موبایل می‌باشد. می‌توانید از طریق لینک زیر با اطمینان خاطر باتری موبایل اصل را خریداری کنید و با نگهداری درست از عمر مفید و کارکرد آن لذت ببرید.

https://sorenstore.com/fa/دسته-بندی-محصولات/قطعات-موبایل/باتری/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/30

آیا تاچ و ال سی دی قابل تعمیر است؟

ال سی دی موبایل شما از5 قطعه بسیار ظریف ساخته شده است. گلس، فریم یا قاب، چراغ‌ها، صفحه ال سی دی و صفحه لمسی. این 5 قطعه روی هم پرس می‌شوند و به صورت یک ال سی دی باریک در می‌آیند. یکی از رایج‌ترین تعمیرات در موبایل‌ها، تعمیر تاچ و ال سی دی می‌باشد. ممکن است تاچ و ال سی دی گوشی شما بر اثر زمین خوردن و یا ضربه و یا هر چیز دیگری بشکند و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. در هر دو این اتفاقات، نگران قیمت تاچ ال سی دی نباشید. اگر گوشی موبایلتان شکسته است اما تاچ و ال سی دی آن کار می‌کند، به این معنا است که تنها گلس آسیب دیده و هزینه تعویض و تعمیر آن زیاد نخواهد بود. اما قیمت تعویض تاچ وال سی دی با تعمیر تفاوت خواهد داشت. تعمیر در صورت شکستن گلس می‌باشد. اما تاچ و ال سی دی اگر بشکنند قابلیت تعمیر را ندارند و باید حتماً تعویض شوند.

تست سلامت تاچ ال سی دی و صفحه نمایش موبایل

برای تست سلامت تاچ ال سی دی و نمایش صحیح تصویر روی صفحه نمایش، از اپلکیشن های زیر می توانید استفاده فرمایید:

  • Touch Screen test

  • MultiTouch tester

  • Screen Test Pro

  • Touchscreen Test

شما همچنین می توانید با وارد کردن کد  *#0*# گوشی خود را بابت سلامت از جنبه های مختلف مانند تاچ ال سی دی تست کنید.

سورن استور: فروشگاه اینترنتی قطعات اصل موبایل

در این گونه موارد همان‌گونه که ذکر کردیم، قیمت تاچ و ال سی دی را در اولویت دوم ذهن خود قرار دهید، چرا که این قطعه نیز همانند باتری موبایل یکی از مهم‌ترین قطعات برای گوشی همراه شما محسوب می‌شود. بنابراین اولویت ذهن خود را بر روی یافتن تاچ و ال سی دی اصل  بگذارید و بعد به قیمت تاچ و ال سی دی فکر کنید و آن چه را که متناسب می دانید انتخاب کنید.

چرا سورن استور را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

همان‌گونه که خود می‌دانید با به بازار آمدن گوشی‌های لمسی و پیشرفت هر روزه آن‌ها و از سوی دیگر روی آوردن همه مردم حتی کودکان و نوجوانان به داشتن و خریدن گوشی‌های همراه، حرفه تعمیرات موبایل نیز به دنیای اقتصاد وارد شد و تعمیرکاران بسیاری پس از گذراندن دوره‌ها، شروع به فعالیت در این عرصه کردند. بالا بودن تعداد این تعمیرکاران و ایجاد این حرفه جدید بسیار نیاز بود. اما آنچه که این میان فرآیند بازار را سخت‌تر کرد. تولید و وارد کردن قطعات فیک موبایل و خریداری کردن آن‌ها توسط برخی از تعمیرکاران و استفاده آن برای مشتری بود.

چرا که در این روند،  تعمیرکار از سویی با خرید قطعه فیک، هزینه کمتری را متقبل می‌شد و از سوی دیگر، می‌توانست از عدم آگاهی مشتری استفاده کند و قطعه فیک را اصل بنامند و هزینه قطعه موبایل اصل را دریافت کند. در این میان مشتری به شدت متضرر می‌شد. بنا به همین دلایل است که سورن استور به عنوان کامل تریم مرجع قطعات موبایل وارد میدان شد و مشتری را با قطعات اصل موبایل همچون باتری موبایل، تاچ و ال سی دی و غیره همراهی کرد. همچنین سورن استور سعی داشته قیمت قطعاتی را همچون قیمت تاچ و ال سی دی بسیار متناسب قرار دهد تا مشتریان بابت خرید این قطعه بیش از انتظار هزینه نکنند.

چگونه می‌توانیم با سورن استور ارتباط بگیریم؟

وب‌سایت سورن استور یک راه ارتباطی بسیار مطمئن با فروشگاه جامع قطعات موبایل سورن استور (https://sorenstore.com) به شمار می‌آید. شما می‌توانید از طریق این وبسایت با مجموعه سورن استور آشنا شوید و خدمات آن‌ها را ببنید و انواع قطعات اصل موبایل را در صورت نیاز خریداری نمایید

اطلاعات تماس:

    • بانه،خ شهدا،مجتمع تجاری ابراهیمی،طبقه ۱ ،پلاک 78
    • ایمیل:info@sorenstore.com
    • دفتر مرکزی: 08734244487
    • پشتیبانی: 09351181815
    • کد پستی : 6691875497
sh.shomali بازدید : 51 پنجشنبه 06 آذر 1399 زمان : 20:18 نظرات (0)

زیست جامع دوازدهم حرف آخر برای دانش آموزان سال دوازدهم نظام جدید تدریس شده است. دانش آموزان دوازدهم و داوطلبان کنکور نظام جدید می توانند با خیال راحت و با اعتماد به نفس درصد بسیار بالا در زیست شناسی کنکور کسب کنند و یک قدم بزرگ به کسب رتبه برتر نزدیک شوند. چون شیوه تدریس زیست دوازدهم حرف آخر بی نظیر و جدید میباشد که این شیوه تدریس را در هیچکدام از منابع دیگر درس زیست نمیتوان پیدا کرد. آموزش مفهومی و شهودی زیست دوازدهم حرف آخر به شما کمک میکند که یکبار برای همیشه مباحث را یاد بگیرید.

 

اهمیت درس زیست در کسب رتبه برتر

زیست شناسی مهمترین و تاثیرگذارترین درس گروه تجربی محسوب میشود. که کسب درصد بالا در این درس سهم بزرگی در کسب رتبه برتر و قبولی در رشته پزشکی، دندان پزشکی و دارو سازی دارد. تعداد سوالات بالا در این درس و طرح سوالات ترکیبی باعث شده است که علیرغم تلاش زیاد داوطلبان کنکور، اقلیت کمی از آنها بتوانند درصد بالا در زیست شناسی کنکور سراسری کسب کنند. 

مشکل بزرگ و اساسی داوطلبان در مطالعه زیست عدم دسترسی به منبع مناسب است. خیلی از دانش آموزان برای کسب درصد بالا در زیست شناسی به حفظ کردن مطالب رو میاورند. که این شیوه مطالعه و آموزش کاملا منسوخ شده است چون به صورت ناخداگاه وارد حافظه کوتاه مدت در نیم کره چپ مغز میشود و بعد از یک الی دو هفته به فراموشی سپرده میشود. این شیوه مطالعه آفت بزرگ آمادگی برای کسب رتبه برتر در کنکور سراسری است.

ویژگی های زیست جامع دوازدهم حرف آخر

زیست جامع دوازدهم حرف آخر به صورت جامع تدریس شده است که تمام مباحث را به صورت کامل پوشش می دهد. خط به خط کتاب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و با وجود این پکیج نیازی به سایر محصولات کمک کنکوری برای زیست دوازدهم نیست.

تمام مباحث زیست دوازدهم نظام جدید برای درک بهتر مفهومی و شهودی به صورت فول انیمیشن و تصویری تدریس شده است. چون مباحث زیست شناسی بسیار ریز و فرار است و صرف حفظ کردن مطالب زیست نمی تواند راهکار موثری برای کسب درصد بالا در کنکور این درس باشد. اما آموزش به صورت پویا نمایی و تصویری باعث تقویت حافظه بلند مدت نیمکره راست مغز می شود که ماندگاری مطالب در این نیمکره بسیار بالاست و فراموش کردن آن خیلی کم است.

 

زیست جامع دوازدهم حرف آخر

از سوی دیگر با روش پویانمایی و انیمیشنی یک آزمایشگاه مجازی در اختیار دانش آموزان سال دوازدهم نظام جدید و داوطلبان کنکور قرار گرفته است که به عینه می توانند تمام جزئیات زیست شناسی را از نزدیک ببینند و به صورت مفهومی و شهودی آن را یاد بگیرند.

در نهایت بعد از تدریس کامل درسنامه، تست های کنکوری و تالیفی حل و تحلیل میشود.

پس دانش آموزان سال دوازدهم و داوطلبان کنکور نظام جدید توجه داشته باشند که می توانند با زیست جامع دوازدهم حرف آخر اهداف زیر را دنبال کنند.

  • آموزش مفهومی و شهودی زیست
  • اختصاص زمان کم به زیست سال دوازدهم
  • ماندگاری مطالب با تقویت حافظه بلند مدت و حافظه تصویری
  • تدریس کامل و تحلیل خط به خط مباحث
  • تقویت حافظه بلند مدت و تصویری
  • عدم نیاز به حفظ  کردن مطالب
  • ارائه راهکارهای سریع تست زنی
  • حل تست های کنکوری و تالیفی
  • جمعبندی مباحث مهم

مشاوره و تهیه محصولات کنکوری حرف آخر

منبع: سایت مرکزی موسسه حرف آخر

sh.shomali بازدید : 63 دوشنبه 28 مهر 1399 زمان : 12:53 نظرات (0)

فاکتورهای مهم در خرید اجاق گاز

اندازه اجاق گاز

اولین موضوعی که در راهنمای خرید اجاق گاز به آن توجه خواهید کرد این است که اندازه و میزان فضای شما برای اجاق گاز چقدر است. با توجه به تنوعی که امروزه در مدل های اجاق گاز وجود دارد معمولا انتخاب ها بین استاندارد های 12، 24 و 30 اینچ برای مدل های متوسط و کوچک  و 36 و 40 اینچ را برای مدل های بزرگتر در نظر می گیرند.علاوه بر اهمیت فضای مورد نیاز نوع اجاق گاز نیز مهم است. در صورتی که زیاد آشپزی نمی کنید به یک اجاق گاز کوچکتر با مشعل های کمتری نیاز دارید که نوع القایی برای شما گزینه مناسبی است. این نوع اجاق گازها با نسبت به نوع الکتریکی و گازی گرما را سریع تر به ظرف غذا می رسانند. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید از اجاق گازهای بزرگتر استفاده کنید اما در عین حال نمی خواهید فضای زیادی را در آشپزخانه از دست بدهید پیشنهاد می شود اجاق گازهای القایی یا الکتریکی را انتخاب کنید که دارای سطح صافی هستند. این امر باعث می شود که در هنگام خاموش بودن اجاق گاز بتوانید از سطح صاف آن به عنوان پیشخوان استفاده کنید.

عادات آشپزی

یکی دیگر از معیارهایی که در خرید اجاق گاز مطرح است عادات آشپزی افراد است. این مسئله تعین کننده تعداد و نوع مشعل ها است و در نتیجه نوع اجاق گاز را نیز مشخص می کند. در صورتی که برای افراد مختلف در وعده های غذایی متفاوت با نیازهای تغذیه متنوع شما حداقل به 5 مشعل در اجاق گاز نیازمند هستید. اجاق های نوع گازی برای پختن هر نوع غذایی کاربرد دارند، اغلب این محصولات دارای مشعل های ترکیبی آرام پز و زودپز هستند. در برخی موارد نیز مجهز به یک مشعل سه ردیفه هستند که برای آشپزی با ماهیتابه مناسب است.

اجاق های الکتریکی مجهز به المنت یا مشعل های ی هستند که دو یا سه حلقه دارند و در هنگام استفاده از ظروف مختلف می توانید از تنوع و کارایی مختلف گرمادهی در درجه های مختلف بهرهمند شوید. در هنگام انتخاب اجاق های الکتریکی به جنس آن ها نیز توجه کنید. یکی از محبوب ترین مدل ها نمونه های شیشه و سرامیک هستند که علاوه بر محبوبیت نسبت به انواع فلزی آن گرما را آهسته تر انتقال می دهد. اجاق های القایی گرما را سریع تر انتقال می دهند. بعضی از این اجاق گازها قابلیت bridge یا اتصال دارند، در این حالت این امکان وجود دارد دو محدوده ی مجزا از اجاق را به یک محدوده ی بزرگ تر برای انتقال گرما تبدیل می کند. این یک قابلیت کاربردی است که در هنگام استفاده از ظروف کشیده یا بزرگ به کار می آید. به این نکته توجه داشته باشید که اجاق های القایی فقط بر ظرف های چدنی و ظروف چدنی لعاب دار و فولادی تاثیر گذار هستند.

گاز صفحه ای اخوان

" اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G13 " یکی از پرفروش ترین های گاز اخوان در سال 98 است که از قطعات اصلی ایتالیایی ساخته شده است . گاز صفحه ای 5 شعله با نمای استیل و شعله پخش کن های شیک ایتالیایی ، High Efficiency نوع شعله پخش کن وسط این گاز ؛ دارای فندک نسوز ضد شوک اتوماتیک ، ترموکوبل ، شعله پلوپز وسط ، محافظ شعله پخش کن چدنی سطح مصرف انرژی A ، شیر ایتالیایی درجه یک مقاوم در برابر حرارت با قابلیت عدم داغ شدن ولوم ها و راندمان و احتراق 25 درصد بالاتر استاندارد . این مدل یکی از محبوب ترین گازهای صفحه ای استیل ایرانی با قطعات ایتالیایی است . گاز صفحه ای اخوان مدل G13 دارای ضمانت 18 ماهه اخوان می باشد.

نیازهای ایمنی

از دیگر مواردی که در خرید اجاق گاز موثر است توجه به نکات ایمنی است. اگر که ایمنی برای شما یک اولویت مهم باشد باید اجاق های خود را از بین الکتریکی و القایی انتخاب کنید.اجاق های الکتریکی با المنت های فعال درخشان داغ بودن را نشان می دهند. این حسگرها تا زمانی روشن می مانند که المنت ها به دمای مناسب برای لمس کردن برسند. با توجه به اینکه این نوع اجاق گاز از جنس شیشه و سرامیک ساخته شده و در هنگام پخت و پز به اندازه ی ظروف گرم نمی شوند. به این ترتیب از لحاظ سوختگی از نظر لمس تصادفی خطر چندانی وجود نخواهد داشت. اجاق های القایی در این زمینه از انواع الکتریکی نیز عملکرد مناسب تری دارند. این مدل از اجاق ها به علت اینکه گرما را به ظرف می رسانند خود آن ها داغ نمی شوند و خطر سوختگی را کاهش می دهند.

صرفه جویی در انرژی

یکی دیگر از معیارهای موثر در انتخاب اجاق گاز تاثیر بسزایی دارد مصرف انرژی است که اجاق گازهای القایی می تواند در این زمینه بهترین انتخاب باشد. این مدل از اجاق گازها نسبت به سایر نمونه ها 10 درصد انرژی کمتری را مصرف می کند. بیشترین مصرف انرژی به اجاق گاز های الکتریکی تعلق دارد. با توجه به این موضوع اجاق های الکتریکی در مقایسه با انواع اجاق های گازی گرما را به شکل مستقیم به ظرف رسانده و گرمای کمتری را در فضای اطراف پخش می کند.

نگهداری و نظافت اجاق

با توجه به اینکه هر نوع اجاق گاز که دارای سطح صاف و هموار هستند در مقایسه با اجاق های سنتی و میله دار سریع و راحت تر تمیز می شوند. سطوح لعابی و فولادی نسبت به سایر جنس ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و نیاز به نگهداری کمتری دارد. به همین علت این نوع از اجاق گازها به شدت محبوب هستند. اجاق های سرامیک و شیشه به شکل اعجاب انگیزی ضد خش هستند و در برابر حرارت بالا، شوک های گرمایی همچنین مواد خورنده از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

بودجه

 اندازه و میزان بودجه افراد می تواند انتخاب های آن ها را گسترده و محدود کند. اجاق های القایی نسبت به انواع دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اگر مدل های الکتریکی و القایی بزرگتر مد نظرتان است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند باید مبلغ بیشتری را هزینه کنید. از جمله ویژگی هایی که در این زمینه می توانیم به آن اشاره کنیم دکمه های کنترلی لمسی هستند. به عنوان مثال اگر یک اجاق گاز ساده 300 دلار قیمت داشته باشد اجاق های 36 اینچ تا 2500 دلار قیمت دارند.

با توجه به هزینه های اولیه باید هزینه های دیگری مانند تعویض قطعات و هزینه های مصرفی را در نظر بگیرید. این نوع هزینه ها ممکن است در بلند مدت به شکل زیادی افزایش پیدا کند.

زیبایی

زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه می تواند به عنوان یکی از معیارهای انتخاب اجاق گاز باشد. به همین علت باید اجاق گازی را انتخاب کنید که با تم و دکوراسیون آشپزخانه ی شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر از کابینت ها و کمدهای فلزی استفاده می کند بهتر است گزینه های انتخاب شما از بین اجاق های فلزی باشد. اجاق های القایی و الکتریکی با آشپزخانه های مدرن هارمونی جالبی ایجاد می کنند. اگر یک آشپزخانه ی سنتی دارید می توانید از اجاق های گازی استفاده کنید. بیشتر اجاق گازها به شکل معمول در رنگ های فلزی، سیاه و سفید عرضه می شوند. بهتر است اجاق خود را متناسب با دیگر لوازم آشپزخانه ی خود انتخاب کنید و زیبایی آشپزخانه خود را چند برابر کنید.

منبع:www.kichland.com

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,011
  • بازدید کلی : 10,102