loading...

وب وان-طراحی سایت

در این زمان‌های بی‌سابقه، در حالی که همه ما ممکن است در سرتاسر جهان در بلاتکلیفی زندگی کنیم، یک چیز مشترک همه ما در هر خانه‌ای در حال حاضر وجود دارد و آن این است که مراقب شستن دست‌

sh.shomali بازدید : 59 سه شنبه 17 اسفند 1400 زمان : 14:43 نظرات (0)

در این زمان‌های بی‌سابقه، در حالی که همه ما ممکن است در سرتاسر جهان در بلاتکلیفی زندگی کنیم، یک چیز مشترک همه ما در هر خانه‌ای در حال حاضر وجود دارد و آن این است که مراقب شستن دست‌هایمان باشیم.

خواه این عادتی باشد که برخی از ما در تمام زندگی خود به اشتباه از آن پیروی کرده‌ایم، یا این عادتی است که برخی دیگر اخیراً به مزایای آن پی برده‌اند، یک چیز مسلم است - حوض حمام فضایی است که در حال حاضر زیاد از آن استفاده می‌شود. از آنجایی که امروزه شستن صحیح دست‌ها اهمیت پیدا کرده است، اکنون منطقه حوضچه از اهمیت بالایی برخوردار است. و با توجه به اینکه این روزها وقت زیادی در اختیار داریم، بسیاری از ما به نظافت بهاره یا پروژه های بهسازی خانه در خانه هایمان روی آورده ایم.

بنابراین، اگر الهام بخش شما بوده است و اکنون آماده هستید که به تنهایی به سینک لباسشویی یا حمام خود تغییر دهید، در اینجا هشت ایده ساده و راهنمایی سریع برای اضافه کردن یک تغییر شیک به خانه خود یا برنامه ریزی برای یک خانه وجود دارد. 

یک طراحی حداقلی برای سینک روشویی؟ همه سفید و همه شفاف

این ظاهر مخصوصاً در روشویی کوچک به خوبی کار می کند تا حمام کمتر فشرده و کاربردی تر به نظر برسد. یک سینک روشویی به هم ریخته روی میز شلوغ به نظر می رسد و مانور دادن آن آسان نیست - به خصوص اگر میز به سختی از سینک خارج شود. خالی نگه داشتن منطقه تا حد امکان تنها با وسایل ضروری، راهی هوشمندانه برای شلوغ کردن و باز کردن فضا است.

هک آسان: فضای زیر سینک خود را هدر ندهید - از این قسمت برای ایجاد یک محلول ذخیره سازی برای همه محصولات حمام و زیبایی خود استفاده کنید.

به طرح سینک روشویی خود با بتن یک لمس خاکی اضافه کنید

اگرچه در آخرین نکته ما از قانون رایج استفاده از رنگ تمام سفید برای ایجاد فضایی با زیبایی حداقلی پیروی می کنیم، رنگ های خاکی ساده نیز می توانند عنصری آرام را به حمام شما ببخشند. یک سینک روشویی بتنی اولیه همراه با دیوارهایی در سایه مکمل (خاکستری روشن در اینجا به خوبی کار می کند) راهی منحصر به فرد برای افزودن سبکی از سبک بی رحمانه به طرح های شما خواهد بود.

نکته سبک: تمرکز را از روی میز بتنی نگیرید - اتصالات و وسایل روشنایی را به حداقل برسانید و میز را خالی بگذارید. همچنین می‌توانید با یک گیاه کوچک یا گل گلدانی رنگی به آن اضافه کنید.

هر اینچ از فضا در طراحی سینک روشویی شما مهم است

این حمام به طرز عاقلانه ای از تمام فضای این حمام کوچک با گسترش سینک روشویی روی میز از یک سر دیوار به انتهای دیگر استفاده می کند. از قسمت زیر سینک نیز به بهترین شکل استفاده شده است و فضای ذخیره سازی فراوانی ایجاد کرده است.

برای جلوگیری از ظاهر خیلی تنگ، توهم فضا در زیر کشوی میز با یک قفسه باز در پایین ایجاد شده است. این می‌تواند فضایی آسان برای کنار گذاشتن یک سبد حصیری یا حصیری ساده و تمیز برای جمع کردن لباس‌های کثیف باشد.

تغییر رنگ در حوضچه شستشو؟ جزئیات فلزی را امتحان کنید

در این سینک روشویی گوشه ای، یک سینک چینی سفید معمولی با یک شیر آب طلایی ساده ارتقای سبکی پیدا می کند. تعویض یراق آلات موجود در حمام با یراق آلات جدیدتر با روکش های کرومی یا فلزی، فوراً ظاهری صیقلی به فضا می بخشد، بدون اینکه بار بازسازی کلی را تحمل کند.

نکته استایل: برای داشتن ظاهری آراسته‌تر، مطمئن شوید که تمام یراق آلات شما در یک پوشش قرار دارند تا فضا شلوغ یا برنامه‌ریزی نشده به نظر نرسد. ما عاشق قاب آینه ای هستیم که مکمل شیر آب در طراحی این سینک روشویی است.

هنر ایجاد یک سینک روشویی طراح برای حمام مهمان

قبل از پذیرایی یا پذیرایی از مهمانان خانه، چند چیز به ذهن متبادر می شود: تمیز کردن و مرتب کردن خانه، تهیه مواد غذایی و سایر لوازم ضروری، و رزرو فضا برای بازدیدکنندگان شما که احساس راحتی و راحتی در خانه داشته باشند. یکی از این فضاها باید حمام مهمان باشد. خواه برای یک مهمانی عصرانه یا برای بازدیدکنندگانی که در تمام آخر هفته اقامت دارند، حمام مهمان باید تا حد امکان جذاب و شیک باشد. این شامل پاک کردن کانتر از روی تمام محصولات حمام و زیبایی است و همچنین مقداری تازه از شستشوی دستی، حوله و سایر لوازم ضروری که مهمان شما ممکن است نیاز داشته باشد را نیز اضافه کنید.

نکته حرفه ای: با تعویض دستگاه های صابون مارک دار با یک دستگاه قابل شارژ ساده از یک فروشگاه خانگی، یکنواختی را به این فضا اضافه کنید. امتیازهای جایزه برای گنجاندن یک تلگراف منطبق با لوسیون دست. اگر کانتر خیلی خالی به نظر می رسد، آن را با گیاهان تزیین کنید.

حوض حمام با دکور روی میز و کابینت برای ذخیره سازی - خانه های زیبا

به اشتراک گذاشتن یک فضا با کسی هرگز آسان نیست – چه با یک خواهر یا برادر در دوران بزرگ شدن، چه با هم خانه شما در دانشگاه یا حتی همسر یا شریک زندگی شما بعد از آن – و حمام مشترک حتی پیچیده تر است. با این حال، اگر فضا و بودجه لازم برای آن را دارید، طرح های سینک روشویی او و او را در حمام خود ایجاد کنید تا سینک ها را جدا کرده و فضاهای ذخیره سازی بین شما دو نفر را فراهم کند. این نه تنها به حفظ بخشی از فضای شخصی کمک می کند، بلکه به شما این آزادی را می دهد تا از آن منطقه که انتخاب می کنید بدون مصالحه استفاده کنید.

چگونه فضای بیشتری در اطراف سینک لباسشویی خود ایجاد کنید

برای یک خانه متوسط ​​در شهری هند، ایده فضا یک لوکس است و متراژ مربع در حمام اولین چیزی است که قربانی می شود. بنابراین، برای بسیاری، یک سینک روشویی غیرعملی است. با این حال، ضرورت مادر اختراع است و بداهه نوازی پیرامون چیدمان و اتصالات موجود شما را به راه طولانی خواهد برد. ما عاشق این تخته چوبی ساده و در عین حال مبتکرانه هستیم که به گونه ای طراحی شده است که کاملاً در بالای این حوضچه قرار بگیرد و هر گونه لوازم حمام را در خود جای دهد.

INSIDER’S EYE: این نوع دال یا سینی بسیار آسان است که در خانه با کمک یک نجار یا حتی به عنوان یک پروژه DIY آخر هفته درست کنید. به نوارهای ایجاد شده در این دال توجه کنید تا قطرات آبی را که ممکن است روی سطح جمع شده رها کنند و ظاهری تمیزتر و خشک‌تر داشته باشند.

همه محصولات شخصی خود را در اطراف سینک روشویی نمایش ندهید

آخرین و مهمترین نکته از تمام نکات سبک برای طراحی سینک روشویی این است که طرح پیشخوان سینک روشویی را بیش از حد به هم نریزید. این فضایی است که برای وسایل ضروری در نظر گرفته شده است و همیشه باید تا حد امکان تمیز و خشک نگه داشته شود. انباشته کردن یا ذخیره کردن تمام لوازم زیبایی و دوش گرفتن در اینجا، شستن دست‌ها را به یک کار سخت تبدیل می‌کند و در عین حال تمیز کردن معمولی میز را به یک کار طاقت فرسا تبدیل می‌کند. علاوه بر این، محصولات شخصی شما باید شخصی باقی بمانند، نه چیزی که بقیه دنیا ببینند.

هک سبک: جعبه ذخیره سازی روشی ساده و در عین حال نابغه برای ذخیره کردن تمام اقلام غیر ضروری و در عین حال افزودن یک عنصر طراحی به فضا است. اگر شما یک مینیمالیست هستید، یک جعبه ظرف ساده این کار را انجام می دهد. و اگر ماکسیمالیست هستید، سبک شخصی خود را با یک قطعه زینتی با طراحی پیچیده مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است به نمایش بگذارید.

این ایده های سینک روشویی مطمئنا فضای حمام شما را متحول می کند. برای مشاده مدل های جدید روشویی اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,205
  • بازدید کلی : 10,296